» » از شبکه قرآن سیما شاهد خواهیم بود؛ پخش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از ۳۰ خرداد


27 خرداد 1397
از شبکه قرآن سیما شاهد خواهیم بود؛ پخش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از ۳۰ خرداد

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از چهارشنبه، ۳۰ خردادماه و در قالب برنامه تلویزیونی اسراء به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ پخش مسابقه تلویزیونی «اسرا» از چهارشنبه، ۳۰ خردادماه به ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان اختصاص یافته است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
این برنامه تلویزیونی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.
یادآور می‌شود، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی و طی روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
در مراحل ابتدایی این مسابقات ۲۰۳ نفر قاری و حافظ قرآن از کشورهای مختلف برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کردند؛ از این تعداد متقاضی، خواسته شد فایل صوتی خود را ارسال کنند که با بررسی داوران ۸۵ نفر برگزیده شدند که این تعداد برگزیده به صورت زنده و ارتباط تصویری برای داوران اجرا کردند و از بین آنها ۴۴ نفر برگزیده شدند که در نهایت برای رقابت نهایی خود در مشهد مقدس حضور یافتند. کل روند مسابقات در مرحله نهایی به صورت کامل ضبط شد و پس از تدوین و آماده‌سازی از امشب به روی آنتن خواهد رفت.


ارتباط با ما

آدرس: تهران -خيابان انقلاب -خيابان قدس
خيابان بزرگمهر - پلاک 85

تلفن : 66402882-66970775
پست الکترونيک: isqa.ir@gmail.com