» » شیراز؛ میزبان دوره دانشجو معلمان قرآن بهزیستی منطقه ۵ كشور


15 بهمن 1396
شیراز؛ میزبان دوره دانشجو معلمان قرآن بهزیستی منطقه ۵ كشور

دوره آموزشی دانشجو معلمان قرآن كریم منطقه ۵ بهزیستی كشور به‌همت سازمان قرآنی دانشگاهیان كشور در شیراز برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، محمد رحمانیان، دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از اجرای دوره آموزشی دانشجو معلمان قرآن کریم منطقه ۵ بهزیستی کشور در شیراز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از هفتم بهمن‌ماه جاری آغاز و تا ۱۸ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

مشاركت ۴۰ نفر از ۶ استان
وی با بیان اینكه ۴۰ نفر از معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی ۶ استان كشور در این دوره‌ شركت كرده‌اند، افزود: معلولان استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و ایلام در این دوره آموزشی مشاركت دارند.

شیراز؛ میزبان دوره دانشجو معلمان قرآن بهزیستی منطقه 5 كشور
رحمانیان مكان برگزاری این دوره را مجتمع جامع فتح‌المبین شیراز واقع در كوی الزهرا(س) اعلام كرد و گفت: در این دوره‌ها كه به‌همت سازمان قرآنی دانشگاهیان كشور جهاد دانشگاهی و با همكاری سازمان بهزیستی برگزار می‌شوند، مطالبی نظیر روش تدریس، تدبر در قرآن، آموزش قواعد تجوید و غیره به قرآن‌آموزان تدریس می‌شود.

اشاره به استان های میزبان این طرح
دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان فارس با یادآوری اینكه این نخست دوره این طرح در فارس است، گفت: طرح تربیت دانشجو معلمان قرآن در مناطق ۶ گانه بهزیستی در سراسر كشور اجرا می‌شوند كه استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران و مازندران مانند فارس میزبان منطقه‌ای این طرح هستند.
وی با بیان اینكه این دوره در بازه زمانی میان دو ترم تحصیلی دانشجویان در نظر گرفته شده است، گفت: افرادی كه تحت پوشش بهزیستی هستند، اعم معلولان و یا زنان سرپرست خانوار و غیره می‌توانند در این طرح شركت كنند.
دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان فارس در پایان یادآور شد كه بعد از برگزاری این دوره، آزمون پایانی برگزار خواهد شد كه در نهایت به پذیرفته‌شدگان این آزمون گواهینامه معتبر از سوی جهاد دانشگاهی اعطا خواهد شد.


ارتباط با ما

آدرس: تهران -خيابان انقلاب -خيابان قدس
خيابان بزرگمهر - پلاک 85

تلفن : 66402882-66970775
پست الکترونيک: isqa.ir@gmail.com